Warunki biznesowe

Warunki biznesowe

Postanowienia ogólne

1.1. Niniejsze ogólne warunki regulują prawa i obowiązki stron umowy wynikające z umowy kupna zawartej pomiędzy sprzedawcą, którym jest CAB Media s.r.o. z siedzibą pod adresem Mäsiarska 17 , 05 401 Levoča , numer identyfikacyjny: ICO: 46128948, zarejestrowana w: OR prowadzony przez Sąd Rejonowy w Koszycach I, Wydział: Sro, Wkładka nr: 27664/V, NIP: 2023261768, (zwany dalej „sprzedawcą”) i kupującym, którego przedmiotem jest zakup i sprzedaż towarów w sklepie internetowym - cabshop.sk, cabshop.cz, cabshop.pl, cabshop.hu a cabshop.si
Dane kontaktowe sprzedawcy:

e-mail: info@cabshop.pl 

Numer konta dla płatności bezgotówkowych:

SK - SL

Fio banka, as: 2502041602 / 8330
IBAN / SWIFT: SK25 8330 0000 0025 0204 1602 / FIOZSKBA

CZ

Fio banka, as 2601570374/2010
IBAN / SWIFT: CZ15 2010 0000 0026 0157 0374 / FIOBCZPP

PLN: 

IBAN / SWIFT: GB91 TRWI 2314 7024 8733 40 / TRWIGB2L

HUF 

IBAN / SWIFT: HU70 1260 0016 1374 0878 7420 6669 / TRWIBEBBXXX
12600016-13740878-74206669 

Organ nadzorczy:

Słowacka Inspekcja Handlowa (SOI)

Inspektorat SOI dla regionu preszowskiego
Obrancov miru 6, 080 01 Preszów 1
Departament Nadzoru
tel. NIE. 051/772 15 97
nr faksu 051/772 15 96

http://www.soi.sk

http://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti.soi

1.2. Strony umowy uzgodniły, że wysyłając zamówienie do sprzedawcy, kupujący potwierdza, że wyraża zgodę na to, aby niniejsze ogólne warunki handlowe oraz ich postanowienia miały zastosowanie do umowy kupna zawartej na stronie internetowej handlu elektronicznego prowadzonej przez sprzedawcę. , na podstawie której sprzedający dostarczy kupującemu towar prezentowany na danej stronie internetowej (zwaną dalej „umową kupna”) oraz wszelkim stosunkom pomiędzy sprzedającym a kupującym, powstałym w szczególności przy zawieraniu zakupu umowy i reklamacji towaru.

  1. Sposób zawarcia umowy kupna

2.1. Do zawarcia umowy kupna dochodzi poprzez wiążącą akceptację przez sprzedawcę propozycji zawarcia umowy kupna złożonej przez kupującego w formie wypełnionego i przesłanego przez kupującego formularza w sklepie internetowym sprzedającego (zwanego dalej „zamówieniem”).

2.2 Wiążące przyjęcie zamówienia kupującego przez sprzedającego jest potwierdzeniem e-mailem wysłanym przez sprzedawcę do kupującego o przyjęciu zamówienia po wcześniejszym przyjęciu zamówienia przez kupującego i po sprawdzeniu dostępności towaru i jego dostępności. żądany przez kupującego termin dostawy towaru, oznaczony jako „Zamówienie przyjęte”. Wiążące przyjęcie zamówienia zawiera dane dotyczące nazwy i specyfikacji towaru, którego sprzedaż jest przedmiotem umowy kupna, dalsze dane dotyczące ceny towaru, dane dotyczące numeru i daty zamówienia, nazwy i dane o miejscu, do którego ma nastąpić dostawa towaru oraz dane o cenie towaru.

2.3. Kupujący może w ciągu 24 godzin od otrzymania zamówienia przesłać Sprzedającemu e-mailem lub telefonicznie informację o rezygnacji z zamówienia. Kupujący ma obowiązek podać w zawiadomieniu o anulowaniu zamówienia imię i nazwisko, adres e-mail oraz opis zamawianego towaru. W przypadku, gdy kupujący zapłacił sprzedającemu cenę zakupu lub jej część w terminie przed anulowaniem zamówienia, sprzedający zwróci już zapłaconą cenę zakupu lub jej część w terminie 7 dni od anulowania zamówienia przez przelewem na rachunek bankowy kupującego, chyba że strony uzgodnią inny sposób zwrotu ceny nabycia.

  1. Prawa i obowiązki sprzedawcy

3.1. Sprzedawca jest zobowiązany do:

  1. a) na podstawie zamówienia potwierdzonego przez sprzedającego dostarczyć towar kupującemu w uzgodnionej ilości, jakości i terminie oraz zapakować go lub wyposażyć do transportu w sposób niezbędny do jego konserwacji i ochrony,
  2. b) zapewnić, że dostarczony towar jest zgodny z obowiązującymi przepisami prawa Republiki Słowackiej i Republiki Czeskiej
  3. c) przekazać kupującemu, najpóźniej wraz z towarem w formie pisemnej lub elektronicznej, wszystkie dokumenty niezbędne do przejęcia i używania towaru oraz inne dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa (instrukcje w języku słowackim, dowód dostawy, dokument podatkowy).

3.2. Sprzedający ma prawo do należytej i terminowej zapłaty od kupującego ceny zakupu za dostarczony towar.

3.3. Sprzedający ma prawo anulować zamówienie, jeżeli ze względu na wyprzedane zapasy lub niedostępność towaru nie jest w stanie dostarczyć towaru kupującemu w terminie określonym w niniejszym regulaminie, chyba że zgodzi się on z klienta o alternatywnych wynikach. O anulowaniu zamówienia Klient zostanie poinformowany telefonicznie lub e-mailem, a w przypadku zapłaty ceny zakupu lub jej części, środki zostaną mu zwrócone w ciągu 15 dni na wskazane przez niego konto, chyba że inaczej uzgodniono ze sprzedawcą.

  1. Prawa i obowiązki kupującego

4.1. Kupujący zobowiązany jest do:

  1. a) przejąć zakupiony lub zamówiony towar,
  2. b) zapłacić sprzedającemu uzgodnioną cenę zakupu w uzgodnionym terminie, łącznie z kosztami dostarczenia towaru,
  3. c) nie szkodzić dobremu imieniu sprzedawcy,
  4. d) potwierdzić odbiór towaru na dowodzie dostawy swoim podpisem lub podpisem osoby przez niego upoważnionej.

4.2. Kupujący ma prawo dostarczyć towar w ilości, jakości, terminie i miejscu uzgodnionym przez strony w wiążącym przyjęciu zamówienia.

  1. Warunki dostawy i płatności

5.1. Towar sprzedawany jest według wystawionych próbek i katalogów sprzedawcy znajdujących się na stronie internetowej sklepu elektronicznego sprzedawcy.

5.2 Kupujący ma obowiązek odebrać towar w miejscu wskazanym w przyjęciu zamówienia kupującego przez sprzedającego. W przypadku opóźnienia w dostawie towaru przez sprzedającego, sprzedawca jest uprawniony do jednostronnego przedłużenia terminu dostawy towaru, nawet wielokrotnie, za co sprzedający wystawi kupującemu potwierdzenie.

5.3. Miejscem dostawy towaru jest miejsce wskazane w przyjęciu zamówienia przez sprzedawcę, chyba że strony umowy postanowiły inaczej w umowie kupna.

5.4. W przypadku, gdy sprzedający dostarczy towar kupującemu do miejsca wskazanego przez kupującego w umowie kupna, kupujący ma obowiązek odebrać towar osobiście lub zapewnić odbiór towaru przez osobę, której odpowiada. upoważnia w przypadku jego nieobecności do odbioru towaru określonego w umowie kupna oraz do podpisania protokołu dostawy i dostawy towaru. Osoba trzecia upoważniona do odbioru towaru określonego w umowie kupna ma obowiązek przedłożyć sprzedającemu oryginał lub kopię umowy kupna oraz dowód zapłaty za towar i pisemne pełnomocnictwo. Jeżeli konieczna będzie ponowna dostawa towaru z powodu nieobecności kupującego w miejscu określonym w umowie kupna, wszelkie powstałe koszty pokrywa kupujący, w szczególności wielokrotna dostawa towaru do miejsca określonego w umowy kupna i innych kosztów z nią związanych. Towar uważa się za dostarczony w momencie dostarczenia towaru na adres podany w wiążącym przyjęciu zamówienia i odebrany odpowiednio w momencie fizycznego odbioru towaru przez kupującego. przez swojego upoważnionego przedstawiciela albo odmawiając przyjęcia towaru, co przewoźnik wskazuje w protokole z dostawy i przekazania towaru.

5.5. Kupujący ma obowiązek sprawdzić przesyłkę, tj. towar i jego opakowanie, niezwłocznie po dostawie. Jeżeli kupujący stwierdzi, że towar lub opakowanie towaru jest uszkodzone mechanicznie, ma obowiązek powiadomić o tym przewoźnika i sprawdzić w jego obecności stan towaru. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru przy odbiorze towaru, kupujący ma obowiązek niezwłocznie po otrzymaniu towaru sporządzić protokół dotyczący rozmiaru i rodzaju uszkodzenia towaru (protokół szkody), którego prawidłowość zostanie stwierdzona potwierdzone przez przewoźnika. Na podstawie tak sporządzonego i dostarczonego sprzedającemu protokołu, sprzedawca po ustaleniu z przewoźnikiem zdarzenia szkodowego może zapewnić usunięcie braku towaru, rabat na towar lub w przypadku nieodwracalnych wad towaru towar, dostarczyć nowy towar kupującemu.

5.6. W przypadku niedostarczenia towaru przez sprzedającego w terminie określonym dla dostawy towaru, kupujący ma prawo odstąpić od umowy kupna, a sprzedający ma obowiązek zwrócić już zapłaconą część zakupu. cenę kupującemu w terminie 15 dni od doręczenia mu oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży w drodze bezgotówkowego przelewu na konto kupującego wskazane przez kupującego.

5.7. Kupujący otrzyma fakturę e-mailem za każdą przesyłkę.

5.8. Długość terminu dostawy wynosi zazwyczaj od 24 godzin do 3 dni, w zależności od dnia otrzymania zamówienia i sposobu dostarczenia towaru. Otrzymane zamówienia wysyłamy masowo w każdy dzień roboczy. Jeżeli jest napisane, że towar posiadamy „na magazynie”, oznacza to, że posiadamy go na magazynie i możemy wysłać do Państwa najpóźniej następnego dnia roboczego bezpośrednio po otrzymaniu zamówienia. Jeżeli jest napisane, że towar jest „Dostępny u naszego dostawcy”, oznacza to, że towaru nie mamy na magazynie, ale towar jest zamawiany z magazynu centralnego. W tym przypadku szacowany czas dostawy wynosi od 6 do 10 dni roboczych.

5.9. Towar wysyłamy priorytetowo DPD, Packeta w formie paczki, za pobraniem lub przesyłką kurierską.

5.10. Metody płatności: przelew bezgotówkowy na konto (preferowany), płatność przy odbiorze, bramka płatnicza

  1. Cena zakupu

6.1 Kupujący jest zobowiązany zapłacić sprzedającemu cenę zakupu towaru uzgodnioną w umowie kupna w chwili zawarcia umowy kupna, łącznie z kosztami dostawy towaru (zwaną dalej „ceną zakupu”) poprzez za pobraniem za pośrednictwem firmy świadczącej usługi pocztowe, za pobraniem w miejscu wydania towaru lub przelewem bezgotówkowym na konto Sprzedawcy, wskazane w wiążącym przyjęciu zamówienia.

6.2. W przypadku, gdy kupujący zapłaci sprzedającemu cenę zakupu w formie przelewu bezgotówkowego, za dzień zapłaty uważa się dzień, w którym cała cena zakupu została zaksięgowana na koncie sprzedającego.

6.3. Kupujący jest zobowiązany zapłacić sprzedającemu cenę zakupu za uzgodniony towar w terminie zgodnym z umową kupna, najpóźniej jednak w momencie odbioru towaru.

6.4 Jeżeli kupujący zapłaci sprzedającemu cenę zakupu za towar uzgodnioną w umowie kupna, kupujący ma prawo odstąpić od umowy kupna i żądać zwrotu ceny zakupu wyłącznie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Republiki Słowackiej.

  1. Nabycie własności i przejście ryzyka uszkodzenia towaru

7.1 Kupujący nabywa własność towaru dopiero po zapłaceniu całej ceny zakupu towaru.

7.2. Ryzyko uszkodzenia towaru przechodzi na kupującego z chwilą odebrania towaru od sprzedającego, a jeśli nie zrobi tego w terminie, to z chwilą, gdy sprzedawca pozwoli mu zająć się towarem i kupujący nie przejmuje towaru.

  1. Procedura reklamacyjna (odpowiedzialność za błędy, gwarancja, reklamacje)

8.0. Gwarancja Cabshop.sk i cabshop.cz – wszystkie roszczenia gwarancyjne, w których wada ujawni się w ciągu 30 dni od otrzymania towaru, zostaną rozwiązane przez sprzedawcę poprzez wymianę towaru na nowy. Jeżeli w danym momencie towaru nie ma na magazynie, kupujący zostanie jak najszybciej zamówiony lub będzie miał możliwość wyboru innego towaru o tej samej wartości. Aby reklamacja została rozpatrzona w drodze wymiany towaru na nowy w terminie 30 dni od dnia otrzymania zgodnie z niniejszym punktem ogólnych warunków handlowych, reklamowany towar należy zwrócić sprzedawcy w stanie kompletnym (tj. łącznie ze wszystkimi akcesoriami, instrukcjami itp.) nie później niż w terminie 30 dni od jego akceptacji przez kupującego. Gwarancja wymiany nie dotyczy towaru uszkodzonego mechanicznie.

Instytut Gwarancyjny cabshop.sk i cabshop.cz wymieniony w punkcie 8.0 ogólnych warunków handlowych (rozwiązanie reklamacji towaru poprzez wymianę towaru na nowy w ciągu 30 dni od otrzymania towaru przez kupującego, możliwość zwrotu towar nieużywany nawet po ustawowym terminie) dotyczy towaru zakupionego przez kupującego, będącego konsumentem w rozumieniu ust. § 2 lit a) Ustawa nr. 250/2007 Z . z. w sprawie ochrony konsumentów oraz w sprawie zmiany ustawy nr 2 Słowackiej Rady Narodowej. 372/1990 Zb. o przestępstwach ze zmianami (osoba fizyczna lub osoba prawna, która nabywa produkty lub korzysta z usług na użytek własny lub na potrzeby członków swojego gospodarstwa domowego).”

8.1 Sprzedawca odpowiada za wady towaru i kupujący ma obowiązek niezwłocznie zgłosić sprzedającemu reklamację.

8.2. Kupujący ma obowiązek sprawdzić towar przy odbiorze. Jeżeli tego nie uczyni, może dochodzić roszczeń z tytułu wad stwierdzonych podczas tej kontroli, pod warunkiem, że wykaże, że towar miał te wady już w chwili odbioru.

8.3.W okresie gwarancyjnym Klient ma prawo do bezpłatnego usunięcia wady po przedstawieniu towaru wraz z dowodem zapłaty (dokument księgowy) i wykaże, że towar nie został uszkodzony przez Klienta na skutek złego użytkowania lub ręcznej obsługi. szkoda.

8.4 Rozpoczęciem postępowania reklamacyjnego jest jednocześnie dzień złożenia reklamacji. Reklamowany towar należy dostarczyć do siedziby sprzedawcy, chyba że sprzedawca lub wskazana osoba określi inaczej (np. dostarczy towar bezpośrednio określonej osobie).

8.5. Kupujący ma obowiązek zgłosić sprzedawcy wadę towaru bez zbędnej zwłoki, pod rygorem utraty prawa wobec sprzedającego do bezpłatnego usunięcia wady.

8.6. Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie dostarczyć kupującemu potwierdzenie złożenia reklamacji, jeżeli nie ma możliwości natychmiastowego dostarczenia potwierdzenia, należy je dostarczyć bez zbędnej zwłoki, najpóźniej jednak wraz z dokumentem na opakowaniu. zakończenie roszczenia; potwierdzenie zgłoszenia reklamacji nie jest wymagane, jeżeli kupujący ma możliwość wykazania zastosowania reklamacji w inny sposób.

8.7. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wymiany wadliwego towaru na inny, podobny, o porównywalnych parametrach technicznych.

8.8. Prawo kupującego do skorzystania z rękojmi u sprzedającego wygasa:

  1. a) nie przedstawiając dowodu wpłaty lub dokumentu księgowego,
  2. b) niezgłoszenia oczywistych błędów przy odbiorze towaru,
  3. c) po upływie okresu gwarancji na towar,
  4. d) uszkodzenia mechaniczne towaru powstałe z winy kupującego,
  5. e) używania towaru w warunkach odbiegających od środowiska naturalnego ze względu na jego wilgotność, działanie chemiczne i mechaniczne,
  6. f) nieprofesjonalnego obchodzenia się, obsługi lub zaniedbania dbałości o towar (np. z naruszeniem punktu 8.12),
  7. g) uszkodzenia towaru na skutek nadmiernego obciążenia lub użytkowania niezgodnego z warunkami określonymi w dokumentacji, zasadach ogólnych, normach technicznych lub przepisach bezpieczeństwa obowiązujących na terenie Republiki Słowackiej,
  8. h) uszkodzenia towaru spowodowane nieuniknionymi i/lub nieprzewidywalnymi zdarzeniami,
  9. i) uszkodzenia towaru poprzez przypadkowe uszkodzenie i przypadkowe pogorszenie,
  10. j) nieprofesjonalna interwencja, uszkodzenie w transporcie, uszkodzenie przez wodę, ogień, elektryczność statyczną lub atmosferyczną lub inną siłę wyższą,

8.9. Sprzedawca ma obowiązek rozpatrzyć reklamację i zakończyć procedurę reklamacyjną w jeden z następujących sposobów:

  1. a) poprzez wymianę towaru,
  2. b) poprzez zwrot ceny zakupu towaru,
  3. c) płacąc rozsądną obniżkę ceny towaru,
  4. d) uzasadnione odrzucenie reklamacji towaru.
  5. e) sprzedaż towarów zamkniętych w opakowaniach ochronnych, których nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, a których opakowanie ochronne zostało naruszone po dostawie.

W ustawie o ochronie konsumentów przy sprzedaży towarów lub świadczeniu usług na podstawie umowy zawartej na odległość lub umowy zawartej poza lokalem sprzedawcy w § 7 ust. 6.

8.10 Sprzedający ma obowiązek wystawić kupującemu pisemną informację o sposobie ustalenia sposobu rozpatrzenia reklamacji i rozpatrzenia reklamacji, nie później niż 30 dni od dnia zgłoszenia reklamacji za pośrednictwem poczty elektronicznej. .

8.11. Okres gwarancji wynosi 24 miesiące i rozpoczyna się w dniu odbioru towaru przez kupującego.

8.12. Zwróć szczególną uwagę na instrukcje dołączone do towaru.

8.13. ZE WZGLĘDÓW HIGIENICZNYCH NIE MA MOŻLIWOŚCI ZWROTU TOWARU PO OTWARCIU, dostarczonego w zamkniętym opakowaniu ochronnym.

8.14. W przypadku wymiany towaru na nowy kupujący otrzyma dokument, na którym zostanie wskazany wymieniony towar, a wszelkie inne roszczenia będą rozpatrywane na podstawie oryginału dowodu dostawy i niniejszego dokumentu reklamacyjnego. W przypadku wymiany towaru na nowy bieg terminu gwarancji rozpoczyna się na nowo od dnia otrzymania nowego towaru, jednak wyłącznie w odniesieniu do towaru nowego.

8.15. W przypadku wady usuwalnej reklamacja zostanie rozpatrzona w zależności od decyzji kupującego zgodnie z pkt. 8.14. niniejszych reklamacji i warunków handlowych w następujący sposób:

  1. a) sprzedawca zapewnił usunięcie wady, lub
  2. b) sprzedawca wymieni wadliwy towar

8.16. W przypadku błędu, którego nie da się usunąć, sprzedawca w zależności od decyzji kupującego rozpatruje reklamację w następujący sposób:

  1. a) poprzez wymianę towaru na inny, funkcjonalny, o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, lub
  2. b) w przypadku, gdy sprzedawca nie będzie miał możliwości wymiany towaru na inny, rozpatrzy reklamację poprzez zwrot ceny zakupu.

9. Odstąpienie od umowy kupna

9.1 Sprzedający ma prawo odstąpić od umowy kupna ze względu na wyprzedanie zapasów, niedostępność towaru lub jeżeli producent, importer lub dostawca towaru uzgodnionego w umowie kupna zaprzestał produkcji lub dokonał tak poważnych zmian, że uniemożliwiło wykonanie obowiązków sprzedającego wynikających z umowy kupna lub z powodu siły wyższej. Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie poinformować kupującego o tym fakcie i zwrócić mu już wpłaconą zadatek za towar uzgodniony w umowie kupna w terminie 15 dni od dnia powiadomienia o odstąpieniu od umowy przelewem na konto wskazane przez kupującego.

9.2 Kupujący ma prawo odstąpić od umowy kupna na warunkach określonych w ustawie nr. 108/2000 Coll. o ochronie konsumentów w sprzedaży obwoźnej i sprzedaży wysyłkowej, z późniejszymi zmianami (zwanej dalej „Ustawą o ochronie konsumentów w sprzedaży wysyłkowej”) w ciągu siedmiu dni roboczych od daty otrzymania towaru. W tym terminie kupujący ma prawo rozpakować i przetestować towar w sposób analogiczny jak zwykle przy zakupie w klasycznym sklepie stacjonarnym. Testowanie nie oznacza jednak rozpoczęcia użytkowania produktu, a następnie zwrócenia go sprzedawcy.

9.4. Odstąpienie od umowy musi zostać dokonane przez kupującego w formie pisemnej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

9.5. Odstąpienie od umowy kupna zgodnie z poprzednim punktem niniejszych ogólnych warunków musi zawierać dane identyfikacyjne kupującego, numer i datę zamówienia, dokładną specyfikację towaru, sposób, w jaki sprzedawca powinien zwrócić przedmiot. otrzymaną płatność, w szczególności numer rachunku i/lub adres pocztowy oraz powód odstąpienia od umowy. Równocześnie z odstąpieniem od umowy sprzedaży sprzedawca ma obowiązek dostarczyć towar wraz z akcesoriami, w tym dokumentację, dowód zapłaty itp. i w oryginalnym opakowaniu na własny koszt.

9.6. W przypadku odstąpienia kupującego od umowy i dostarczenia towaru sprzedającemu zgodnie z pkt. 9.2. niniejszych ogólnych warunków handlowych, sprzedający zwróci kupującemu zapłaconą już cenę zakupu towaru, określoną w wiążącym przyjęciu zamówienia lub jego części, w ciągu 15 dni od doręczenia mu oświadczenia o odstąpieniu od umowy kupna i dostarczenie towaru sprzedającemu w drodze bezgotówkowego przelewu na konto kupującego wskazane przez kupującego.

9.7. W przypadku odstąpienia kupującego od umowy zgodnie z pkt. 9.2. niniejszych ogólnych warunków i dostarcza sprzedającemu towar używany, uszkodzony lub niekompletny, sprzedającemu przysługuje prawo do odszkodowania w wysokości wartości naprawy towaru i przywrócenia towaru do stanu pierwotnego.

9.10. W przypadku nie dopełnienia przez Kupującego któregokolwiek z obowiązków określonych w pkt. 9.4. i 9,5. niniejszych ogólnych warunków, odstąpienie od umowy kupna jest nieważne i skuteczne, a sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu kupującemu ceny zakupu, a także ma prawo do zwrotu kosztów związanych z odesłaniem towaru do kupującego .

  1. Recenzje produktu

10.1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do niepublikowania recenzji produktów zawierających nieodpowiednie określenia, nieprawdziwych, niezwiązanych z danym produktem, odsyłających do stron zewnętrznych lub w inny sposób szkodzących reputacji naszej firmy.

  1. Postanowienia końcowe

11.1 Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszych ogólnych warunków. Obowiązek pisemnego powiadomienia o zmianach w niniejszym ogólnym regulaminie jest realizowany poprzez zamieszczenie go na stronie internetowej sklepu elektronicznego sprzedawcy.

11.2 Strony umowy ustaliły, że komunikacja pomiędzy nimi będzie odbywać się głównie w formie wiadomości e-mail lub telefonicznie pod numerem telefonu wskazanym w pkt. 1.1.

11.3. Odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego, ustawa nr. 22.2004 Zb. o handlu elektronicznym oraz o zmianie ustawy nr. 128/2002 Zb. w sprawie kontroli państwa nad rynkiem wewnętrznym w sprawach ochrony konsumentów oraz w sprawie zmiany i uzupełnienia niektórych ustaw zmienionych ustawą nr. 284/2002 Dz. z późn. zm. oraz Ustawy o ochronie konsumentów w sprzedaży wysyłkowej. Do stosunków nieuregulowanych niniejszymi ogólnymi warunkami, które powstały pomiędzy sprzedającym a kupującym, będącym spółką gospodarczą lub osobą fizyczną - przedsiębiorcą, mają zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu handlowego.

11.4 Niniejsze ogólne warunki stają się skuteczne wobec kupującego z chwilą przesłania przez kupującego zamówienia elektronicznego.

11.5 Wysyłając zamówienie, kupujący potwierdza, że zapoznał się z niniejszymi ogólnymi warunkami handlowymi i zgadza się z nimi w całości.

W Lewoczy, 4 stycznia 2024 r